Masszázs

Tatai-Szűcs Nikoletta

Párkapcsolati tanácsadás

Brasnyó Mónika












ÚJ SZOLGÁLTATÁS!

ÚJ!   Gyerekjóga    ÚJ!
ÚJ!   Zóna jóga   ÚJ!


A JÓGA több mint ötezer éves "művészete" Indiából ered, alapjait 2500 éve foglalták először írásba. A jóga így az emberi test és lélek tudatos fejlesztésének legrégebbi fennmaradt módszere.

A jóga ellazít, erősít, fiatalít, harmonizál, megfelelően szabályozza életfunkcióinkat, feltölt energiával, még szépítő hatása is van!

A jóga elsősorban a testi egészséget szolgálja. A jógagyakorlatok hatása által megerősödik, tartóssá válik az ember egészsége, s még a várható élethossz is megnő.



ÁLLANDÓ ÓRÁINK

  H K Sz Cs P Szo Vas
08:30

Jóga-
flow

Mónika

Hot
jóga

Mónika

6:30
9:30
Magán

Mónika

Joga-
pilates

Ildi

9:00
10:30
Agni
jóga

Erzsi

09:00

Totyogós
jóga

Ildi

10:00

Mini
jóga

Ildi

Zsebi
baba
jóga

Ildi

Kanga

Niki

16:30

Kis-
mama
Jóga

Ildi


Sulis
jóga

Ildi


16:00
Astagna

Erzsi

17:00

Vinyasza
flow

Erzsi

17:30
18:00

Dinamikus
jóga
gerincjógás
elemekkel

Niki

Dinamikus
Jóga

Ágica

Hot
jóga

Mónika

Dinamikus
jóga

Erzsi

18:30

Jóga-
flow

Mónika

19:15

Jóga-
pilates

Mónika

Csipőnyitó
vinyásza

Erzsi

Dinamikus
jóga
soft
ballal

Erzsi

Jóga-
pilates

Erzsi

19:30

Jóga-
flow

Mónika


Jóga és Relaxációs Centrumunkban a következő óráinkon vehetsz részt:

  • Sulis jóga: 7-12 éves korosztály számára ajánlott. Az óra során váltakozik az intenzitás. Rengeteg játék szerepel az anyagban, amit ászanák keretében végzünk. Minden órán van ügyességi és meditációs feladat, hogy megtanuljuk a koncentrációt, egyre könnyebben lazítsuk el a  testet és lelket is. Páros testgyakorlás, mely az erőt, hajlékonyságot fejleszti és az önbizalmat. Sok vidámság, hogy a gyerkőcök ebben a stresszes világban feltöltődjenek.
  • Agni jóga: Ha fogyni szeretnél, ha erősödni szeretnél, ha szeretnél hajlékonyabb lenni, megfiatalodni, vagy egyszerűen csak jól érezni magad a bőrödben, akkor az Agni jóga órát neked találták ki! Az Agni jóga 30 jógapóz dinamikus egymásutánja röpke másfél óra alatt, 30 fokban. Az Agni jóga célja az emésztés tüzének felélesztése, ami által a szervezet sejtszintű méregtelenítése érhető el. HA még nem jógáztál, és bírod az enyhén fűtött termet, akkor ezzel az óratípussal érdemes kezdened. Az órákhoz folyamatosan csatlakozhatsz.
    Az Agni-jóga a hatha jóga egyik különleges változata. 30 fokos teremben végzik, célja, hogy az európai ember testének belső tüzét élesztgesse, segítse a jó emésztést, egészségessé tegyen, méregtelenítsen. Minden pózt 21 légzésig tart ki, így a test megtelik oxigénnel, átjárja az izmokat is. Az órákon a folyamatos légzés jellemző, melyet egyenletesen és tudatosan kell végezni. Ezt a légzést ötvözi az Agni-jóga a különböző, folyamatos ászanákkal, melyet aztán kellemes relaxáció követ. Annyi pozitív hatása van, hogy napestig sorolhatnám, különlegessége, hogy az érzelmektől kezdve a sejtszintig mindenhol hat.
  • Csípőnyitó vinyásza: A csípőnyitó vinyásza félúton helyezkedik el a kitartott, és a dinamikus jógagyakorlás között. Dinamikus napüdvözletekkel készítjük fel a testet a jógagyakorlásra, majd 8 légzésig kitartott ászanákkal folytatjuk. Az óra nem kötött sorozat gyakorlásából áll, hanem mindig változó. Különös figyelmet szentel a csípő nyitásának, teljes átmozgatásának. Ideális azoknak, akik fejleszteni szeretnék az állóképességüket, és hajlékonyságukat. Sokan elsőre a csípőnyitásból lassú, nyugodt, belelazulós órát képzelnek el, de ez az óratípus jelentősen fejleszti az állóképességedet, lenyújtja az izmaidat, és lehetővé teszi, hogy harmóniába kerülj önmagaddal. Kihívást jelentő óratípus, tested minden izmát átmozgatja, elmédet pedig ellazítja. Egyszerre képvisel erőt, és hajlékonyságot.
  • Jógapilates: Rendkívül sok színű és változatos óra. Kiválóan ötvözi a jóga és pilates elemeit. Az óra első felében szerepel a bemelegítés, napüdvözlet és minden izmot igénybevevő ászanák (gyakorlatok) folytonossága. Mivel a légzés általában a jóga és pilates között ellentétesen történik,így az óra 2. felében végezzük a pilates elemeket. Ami kemény hasizmot eredményez, ugyanis a pilates rendkívül has központú. Végül nyújtással fejezzük be az órát. Aki szép, formás hasat szeretne, itt a helye!
  • Hot jóga: Minden izom csoportot átmozgat, alakot formál, méregtelenít, energetizál, harmonizál. Mivel 30-35 fokban végezzük a gyakorlatokat, óra végén akár 1-2 kilóval könnyebbek lehetünk.
  • Dinamikus jóga: Nálunk ez az óra típus az alapja az összes jóga órának. Az óra során folyamatosan, áramlásos jelleggel végezzük az ászanákat (gyakorlatokat). Minden testrészt szépen formál, szálkásít. A központi rész természetesen a hát. Légző gyakorlatokkal történik a kezdés, majd követi a napüdvözlet (bemelegítés), utána kemény izom munka nyújtásokkal és végül a meditáció, amit rohanó világunkban mindenkinek meg kellene tanulnia.
  • Dinamikus jóga soft ballal A dinamikus jógaóra egészül ki soft ball használatával. Az óra során folyamatosan, áramlásos jelleggel végezzük az ászanákat (gyakorlatokat), kiegészítve soft ballal. Mivel az izomcsoportokat sajátos szögben dolgoztatja, szép tónusú izomzatot alakít ki. Fejleszti az egyensúlyérzetet, a préseléssel történő gyakorlatok izmainknak szép formát kölcsönöznek. A labda használata segíti a gyakorlatok helyes végrehajtását, a helyes ízületi szög megtartását. Emellett játékos, színes, vidám. Légző gyakorlatokkal történik a kezdés, majd követi a napüdvözlet (bemelegítés), utána kemény izom munka nyújtásokkal és végül a meditáció, amit rohanó világunkban mindenkinek meg kellene tanulnia.
Bővebben SZOLGÁLTATÁSAINKRÓL...